גולדקנופף: "אהיה מחויב לכלל הציבור, לא רק לחרדים"

    איתי גדסי No Comments on גולדקנופף: "אהיה מחויב לכלל הציבור, לא רק לחרדים"

    יו"ר יהדות התורה מתכונן לכניסתו למשרד השיכון: "אני לא שר הדיור החרדי. אהיה מחויב לכלל הציבור ללא הבדל. הדבר הראשון שאעשה בתפקידי הוא להקשיב"

    גולדקנופף מגיע לפגישה עם נתניהו צילום: Yonatan Sindel/Flash9
    15:47
    05.05.24
    קובי פינקלר ושלמה ריזל No Comments on למעלה מעשרה נפגעים במטח לעבר כרם שלום

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אחרי הסיכום עם הליכוד על התפקידים: יו"ר יהדות התורה, ח"כ יצחק גולדקנופף מצהיר כי מחויבותו כשר בממשלה תהיה לכלל הציבור: "אני לא שר הדיור החרדי. אני שר במדינת ישראל שמחויב לכלל הציבור ללא הבדל. הציבור החרדי אמנם סובל מהמצוקה הכי הרבה, אבל נדאג לכולם". כך אמר גולדקנופף בדבריו בוועידת השלטון המקומי שמתקיימת היום (רביעי).

    "אני נמצא בחלק השני של החיים, ומעוניין להביא את הניסיון שצברתי בניהול כדי לייצר משהו חדש במשרד השיכון ולהביא בשורה לכל עם ישראל. אם צריך להביא כח עבודה מחו"ל נפעל לעשות זאת", הוסיף.

    עוד אמר גולדקנופף: "אני לא גר בחו״ל. אני מכיר את מדינת ישראל עילית ואת מדינת ישראל תחתית. התחתית היא זו שמתגוררים בה צעירים בחניונים ובכוכים ויחידות תת-קרקעיות. המשימה שלנו להוציא אותם משם. הדבר הראשון שאעשה בתפקידי הוא להקשיב".

    ראש עיריית מודיעין עילית, יעקב גוטרמן שמשתתף בוועידה אמר: "אם הרב גולדקנופף ינהל את משרד השיכון כמו שניהל את רשת בית יעקב בטוח שתהיה כאן הצלחה לדיור".



    0 תגובות